Η DIS και η ROLEX HELLAS είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την έναρξη της συνεργασία τους  για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της τελευταίας, με το Microsoft Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management που έχει αναπτύξει η DIS(Greek Localization for D365 Commerce-Finance-SCM). Η συνεργασία αυτή προαναγγέλλει μια νέα εποχή επιχειρησιακής αποδοτικότητας για τη ROLEX Hellas.

Γνωστή για την απαράμιλλη ελβετική δεξιοτεχνία και τη δέσμευσή της στην ποιότητα, η ROLEX έχει εδραιώσει τη θέση της ως η κορυφαία ελβετική μάρκα ρολογιών, επιτυγχάνοντας πωλήσεις που ξεπερνούν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια και κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο αγοράς. Το 2023, κατασκεύασε 1,24 εκατομμύρια ρολόγια, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να φτάσουν τα 11,5 δισεκατομμύρια δολάρια, σηματοδοτώντας ένα ιστορικό ορόσημο στον κλάδο.

Με τη συγκεκριμένη στρατηγική πρωτοβουλία, η ROLEX HELLAS θα προσαρμόσει τις λειτουργίες της, έχοντας ως κυρίαρχο στόχο να βελτιστοποιήσει τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας να αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών της αλλά και να καταστήσει συμβατές τις λειτουργίες τις με την πλατφόρμα myDATA. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της να πορευθεί με προηγμένες λύσεις με σκοπό να παραμείνει στην πρώτη γραμμή της ανταγωνιστικής αγοράς.

Συμμόρφωση με τις υποχρεώσεις myDATA

Μια αξιοσημείωτη πτυχή του ψηφιακού μετασχηματισμού περιλαμβάνει την αντιμετώπιση της συμμόρφωσης με την πλατφόρμα myDATA, η οποία θεσπίστηκε από την ελληνική φορολογική αρχή, την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), για την ψηφιοποίηση της δήλωσης φορολογικών και λογιστικών πληροφοριών των επιχειρήσεων. Η εφαρμογή του Microsoft Dynamics 365 F&SCM θα επιτρέψει στην ROLEX Hellas να διαχειριστεί απρόσκοπτα τις υποχρεώσεις της με το myDATA, εξασφαλίζοντας ακρίβεια, διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στις φορολογικές και λογιστικές δηλώσεις.

 

Βασικά πλεονεκτήματα για την ROLEX HELLAS με την DIS και το Microsoft Dynamics 365 F&SCM:

 

  • Εξορθολογισμένες Λειτουργίες: Υιοθέτηση λύσεων λογισμικού αιχμής για την απλούστευση των διαδικασιών χρηματοδότησης και εφοδιαστικής αλυσίδας.
  • Ενισχυμένη αποδοτικότητα: Βελτιστοποίηση των επιχειρησιακών ροών εργασίας, που οδηγεί σε σημαντική μείωση του χρόνου και του κόστους.
  • Ανάλυση βάσει δεδομένων: Αξιοποίηση της ανάλυσης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο για εξυπνότερη λήψη αποφάσεων και στρατηγική πρόβλεψη.
  • Ικανοποίηση των πελατών: Βελτίωση της διαχείρισης της αλυσίδας εφοδιασμού για τη διασφάλιση της άμεσης και αξιόπιστης διαθεσιμότητας των προϊόντων.
  • Βιωσιμότητα και υπευθυνότητα: Προηγμένη παρακολούθηση και βελτίωση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών επιπτώσεων, ευθυγραμμιζόμενη με τις αξίες της ROLEX.

Η συνεργασία μεταξύ της ROLEX HELLAS, της DIS και του Microsoft Dynamics 365 F&SCM αντιπροσωπεύει κάτι περισσότερο από μια απλή αλλαγή. Η υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με το Microsoft Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management θα επιτρέψει στη ROLEX HELLAS να διαχειριστεί τις φορολογικές τις απαιτήσεις στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα θα  ενισχύσει τις επιχειρησιακές της δυνατότητες επιβεβαιώνοντας την εναρμόνιση της με την φορολογική και λογιστική πολιτική της χώρας.