Customer Service2018-11-16T12:29:51+00:00

Dynamics 365 for Customer Service

Η δημιουργία αφοσιωμένων πελατών πρέπει να είναι στην κορυφή των προτεραιοτήτων σας. Οι προσδοκίες αυξάνονται συνεχώς και οι πελάτες επιθυμούν γρήγορες και σχετικές απαντήσεις σε οποιοδήποτε κανάλι επικοινωνίας, ακόμη και εν κινήσει.

Το Microsoft Dynamics 365 for Customer Service είναι η λύση που χρειάζεστε για να κάνετε τη διαφορά και να ξεχωρίσετε στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών. Η ενσωματωμένη ευφυΐα του παρέχει ταχύτατες, πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες και προσθέτει αξία σε κάθε αλληλεπίδραση με τους πελάτες.

Επιπλέον, αξιοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, το Microsoft Dynamics 365 for Customer Service σας προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας έξυπνων, ταχύτατων και πάντα διαθέσιμων virtual agents απελευθερώνοντας χρόνο από τους υπαλλήλους, οι οποίοι μπορούν να ασχοληθούν με επιλεγμένα, πιο στοχευμένα ζητήματα.

Η τεχνητή νοημοσύνη στην εξυπηρέτηση πελατών

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα από τα βασικά στοιχεία του Microsoft Dynamics 365 for Customer Service η οποία εκτοξεύει και την παραγωγικότητα των εκπροσώπων εξυπηρέτησης βοηθώντας τους να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις, αντλώντας πολύτιμες, σχετικές με το αντικείμενο, πληροφορίες από διάφορες πηγές.
Μάλιστα, μπορείτε να εντοπίζετε τα πιθανά προβλήματα πριν αυτά συμβούν, λαμβάνοντας όλα τα προειδοποιητικά σημάδια από διάφορες συνδεδεμένες συσκευές. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες σας είναι πιο ευχαριστημένοι και όπως ξέρετε πολύ καλά, ευχαριστημένοι πελάτες, σημαίνει αφοσιωμένοι πελάτες.

D365 Apps

Finance & Operations
Sales
Field Service
Project Service Automation
Retail
Talent
Marketing

Λύσεις

Microsoft Dynamics 365
iAnywhere mobile business
Annata 365 for Dynamics
Business Intelligence
Document Management
Office 365
Azure
Innovative ERP
Microsoft Dynamics 365 Business Central

Άρτια εξυπηρέτηση και πώς θα την επιτύχετε

  • Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας σε οποιοδήποτε κανάλι ή συσκευή: Διευκολύνετε την εύρεση απαντήσεων μέσω υπηρεσιών αυτοεξυπηρέτησης, κοινότητας ή κοινωνικών δικτύων. Κατευθύνετε έξυπνα τα διάφορα ζητήματα από οποιοδήποτε κανάλι στον κατάλληλο εκπρόσωπο για ακόμα πιο γρήγορη επίλυση.
  • Μάθετε από τους πελάτες σας: Δημιουργήστε ευκαιρίες για να βελτιώσετε την εμπειρία της υπηρεσίας μέσω της άμεσης ανατροφοδότησης από έρευνες, φόρουμ συζητήσεων και κοινωνικά δίκτυα.
  • Επιτύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα: Έξυπνοι αυτοματισμοί κατευθύνουν δυναμικά τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης στις σωστές ενέργειες προβάλλοντας σχετικές πληροφορίες ακριβώς όταν τις χρειάζονται μέσω ενός ενιαίου interface.
  • Επωφεληθείτε από τις ευκαιρίες εσόδων: Χρησιμοποιήστε την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών ως μια ευκαιρία για upsell ή cross-sell, ενδυναμώνοντας τους εκπροσώπους με αυτόματη machine learning καθοδήγηση.
  • Μετατρέψτε την πληροφορία σε δράση: Βελτιώστε τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης που προσφέρετε μέσω προηγμένης ανάλυσης των λειτουργιών των κέντρων επικοινωνίας της επιχείρησής σας. Ενισχύστε τον ομαδικό ανταγωνισμό και βοηθήστε τους εκπροσώπους σας να γίνουν ακόμα καλύτεροι.

Ξεκινήστε με ό,τι χρειάζεστε και εμπλουτίστε τη λειτουργικότητα του συστήματος σας όσο οι απαιτήσεις της επιχείρησής σας αυξάνονται, προσθέτοντας περισσότερες εφαρμογές που ενσωματώνονται απόλυτα:

Finance & Operations
Sales
Field Service
Project Service Automation
Retail
Talent
Marketing
Για να εξασφαλίσουμε τη βέλτιστη εμπειρία στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Πάτηστε "Συμφωνώ" για να συνεχίστε ή εδώ για να δείτε την πολιτική απορρήτου Συμφωνώ