Dynamics 365 Customer Service
Η δημιουργία αφοσιωμένων πελατών πρέπει να είναι στην κορυφή των προτεραιοτήτων σας. Οι προσδοκίες αυξάνονται συνεχώς και οι πελάτες επιθυμούν γρήγορες και σχετικές απαντήσεις σε οποιοδήποτε κανάλι επικοινωνίας, ακόμη και εν κινήσει.
Το Dynamics 365 Customer Service είναι η λύση που χρειάζεστε για να κάνετε τη διαφορά και να ξεχωρίσετε στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών. Η ενσωματωμένη ευφυΐα του παρέχει ταχύτατες, πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες και προσθέτει αξία σε κάθε αλληλεπίδραση με τους πελάτες.
Επιπλέον, αξιοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, το Dynamics 365 Customer Service σας προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας έξυπνων, ταχύτατων και πάντα διαθέσιμων virtual agents απελευθερώνοντας χρόνο από τους υπαλλήλους, οι οποίοι μπορούν να ασχοληθούν με επιλεγμένα, πιο στοχευμένα ζητήματα.
Η τεχνητή νοημοσύνη στην εξυπηρέτηση πελατών
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα από τα βασικά στοιχεία του Dynamics 365 Customer Service η οποία εκτοξεύει και την παραγωγικότητα των εκπροσώπων εξυπηρέτησης βοηθώντας τους να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις, αντλώντας πολύτιμες, σχετικές με το αντικείμενο, πληροφορίες από διάφορες πηγές.
Μάλιστα, μπορείτε να εντοπίζετε τα πιθανά προβλήματα πριν αυτά συμβούν, λαμβάνοντας όλα τα προειδοποιητικά σημάδια από διάφορες συνδεδεμένες συσκευές. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες σας είναι πιο ευχαριστημένοι και όπως ξέρετε πολύ καλά, ευχαριστημένοι πελάτες, σημαίνει αφοσιωμένοι πελάτες.
D365 Apps
Κλάδοι
Άρτια εξυπηρέτηση και πώς θα την επιτύχετε
- Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας σε οποιοδήποτε κανάλι ή συσκευή: Διευκολύνετε την εύρεση απαντήσεων μέσω υπηρεσιών αυτοεξυπηρέτησης, κοινότητας ή κοινωνικών δικτύων. Κατευθύνετε έξυπνα τα διάφορα ζητήματα από οποιοδήποτε κανάλι στον κατάλληλο εκπρόσωπο για ακόμα πιο γρήγορη επίλυση.
- Μάθετε από τους πελάτες σας: Δημιουργήστε ευκαιρίες για να βελτιώσετε την εμπειρία της υπηρεσίας μέσω της άμεσης ανατροφοδότησης από έρευνες, φόρουμ συζητήσεων και κοινωνικά δίκτυα.
- Επιτύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα: Έξυπνοι αυτοματισμοί κατευθύνουν δυναμικά τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης στις σωστές ενέργειες προβάλλοντας σχετικές πληροφορίες ακριβώς όταν τις χρειάζονται μέσω ενός ενιαίου interface.
- Επωφεληθείτε από τις ευκαιρίες εσόδων: Χρησιμοποιήστε την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών ως μια ευκαιρία για upsell ή cross-sell, ενδυναμώνοντας τους εκπροσώπους με αυτόματη machine learning καθοδήγηση.
- Μετατρέψτε την πληροφορία σε δράση: Βελτιώστε τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης που προσφέρετε μέσω προηγμένης ανάλυσης των λειτουργιών των κέντρων επικοινωνίας της επιχείρησής σας. Ενισχύστε τον ομαδικό ανταγωνισμό και βοηθήστε τους εκπροσώπους σας να γίνουν ακόμα καλύτεροι.
Ξεκινήστε με ό,τι χρειάζεστε και εμπλουτίστε τη λειτουργικότητα του συστήματος σας όσο οι απαιτήσεις της επιχείρησής σας αυξάνονται, προσθέτοντας περισσότερες εφαρμογές που ενσωματώνονται απόλυτα.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ DYNAMICS 365
ERP: Finance & Supply Chain Management
Ενοποιήστε όλες τις βασικές λειτουργίες της επιχείρησής σας κι αναπτυχθείτε με μια ισχυρή ERP λύση, το Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management.
CRM: Sales
Ανακαλύψτε και ακολουθήστε ευκαιρίες, χτίστε υγιείς σχέσεις με τους πελάτες σας και αυξήστε τις πωλήσεις σας με το Dynamics 365 Sales
Marketing
Με το Dynamics 365 Marketing στοχεύετε το σωστό κοινό, σχεδιάζετε και οργανώνετε καμπάνιες και παρακολουθείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα τους
HRMS: Human Resources
Δημιουργείστε ένα περιβάλλον εργασίας όπου οι άνθρωποί και η επιχείρησή σας εξελίσσονται συνεχώς, με βέλτιστες διαδικασίες HR, άμεση πληροφόρηση και αυξημένη εταιρική ευελιξία
Customer Service
Καταγράψτε αιτήματα πελατών και συνεργατών από διαφορετικά κανάλια. Με το Dynamics 365 Customer Service ανταποκριθείτε πιο γρήγορα και αυξήστε την εμπιστοσύνη τους στην επιχείρησή σας
Field Service
Με το Dynamics 365 Field Service προγραμματίζετε προληπτικούς ελέγχους ή αιτήματα συντήρησης ενώ βελτιστοποιείτε το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα των εργαζόμενων στο πεδίο