Project Description

Success Story DIS | Bespoke SGA Services (ION, ΝΙΚΑΣ, Αμβροσία, Ελ. Χυμοί)

state-of-the-art πλατφόρμα mobile εφαρμογών

Η DIS εφαρμόζει τη λύση b-anywhere για την Bespoke SGA Services

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι (σ)το DNA μας

Η νέα εταιρεία έχει μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατ. ευρώ και μοναδικός της μέτοχος είναι η Bespoke SGA Holdings.

Οι δραστηριότητές της περιλαμβάνουν την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης προς συνδεδεμένες/συνεργαζόμενες ή τρίτες εταιρείες, την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών προς συνεργαζόμενες ή τρίτες εταιρείες και την άσκηση κάθε εμπορικής δραστηριότητας είτε για λογαριασμό της είτε για λογαριασμό τρίτων.

Η έδρα της εταιρείας είναι στο Μαρκόπουλο Αττικής, συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις της ΙΟΝ.

Προκλήσεις

Η Bespoke SGA Services χρειαζόταν μια λύση για την αποτελεσματική διαχείριση του διευρυνόμενου χαρτοφυλακίου εταιρειών της.

  • Γνωστές εταιρίες: Διαχείριση εμπορικών σημάτων όπως η ION, ο ΝΙΚΑΣ, η Ambrosia και οι Ελληνικοί Χυμοί.
  • Ενοποιημένο δίκτυο πωλήσεων: Ενοποίηση όλων των εταιριών για την διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας.
  • Απρόσκοπτη ενσωμάτωση του ERP: Βελτίωση της παρακολούθησης και της λήψης αποφάσεων σε όλη την αλυσίδα πωλήσεων και εφοδιασμού.
  • Λειτουργική αποτελεσματικότητα: Βασικός στόχος ήταν ο εξορθολογισμός των πολύπλοκων διαδικασιών και η ενίσχυση της απόδοσης.

.

Πλεονεκτήματα

Η εφαρμογή του b-anywhere παρείχε σημαντικές βελτιώσεις για την Bespoke SGA Services, όπως:

  • Βελτιωμένη Ενοποίηση Δικτύου Πωλήσεων: Ενοποίηση των διαδικασιών μεταξύ των brands και απρόσκοπτη ενσωμάτωση με το ERP.
  • Αυξημένη Παραγωγικότητα: Η οργάνωση εργασιών και τα εργαλεία επικοινωνίας επέτρεψαν ταχύτερες και πιο αποδοτικές ροές εργασιών.
  • Διαφάνεια σε Πραγματικό Χρόνο & Βελτιωμένη Λήψη Αποφάσεων: Η πρόσβαση σε ενημερωμένα δεδομένα βελτίωσε την παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες και των τάσεων της αγοράς.
  • Κλιμακωσιμότητα & Εξασφάλιση Μελλοντικής Χρήσης: Ο αρθρωτός σχεδιασμός της πλατφόρμας διασφάλισε την ετοιμότητα για μελλοντική ανάπτυξη και επιχειρηματικές εφαρμογές.
  • Καλύτερη Ικανοποίηση Πελατών: Οι ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και οι αποτελεσματικές διαδικασίες πωλήσεων βελτίωσαν την εμπειρία των πελατών.

.

Λύση

  • Ενσωμάτωση ERP σε πραγματικό χρόνο: Διασφάλισε ότι οι ομάδες πωλήσεων είχαν πρόσβαση σε ενημερωμένες πληροφορίες.
  • Εργαλεία διαχείρισης εργασιών: Βοήθησαν στην οργάνωση τόσο των επι του πεδίου όσο και των εξωτερικών δραστηριοτήτων πωλήσεων, βελτιώνοντας τη ροή εργασιών.
  • Αυτοματοποιημένα χαρακτηριστικά αναφοράς: Απλοποίησαν τη διαδικασία δημιουργίας αναφορών απόδοσης πωλήσεων, ενισχύοντας την ακρίβεια και την ταχύτητα.
  • Ενισχυμένη επικοινωνία: Μεταξύ των ομάδων πωλήσεων και του back-office, επιτρέποντας την ανταλλαγή δεδομένων και την ενημέρωση των πελατών σε πραγματικό χρόνο.
  • Συμβατότητα με κινητά: Σε Android, iOS και Windows, εξασφαλίζοντας ευελιξία και αξιοποίηση του υπάρχοντος υλικού.
  • Εργαλεία γεωεντοπισμού και βελτιστοποίησης διαδρομών: Βελτίωσαν την αποδοτικότητα των ομάδων εξωτερικών εργασιών, μειώνοντας τον χρόνο στο δρόμο και ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα των επισκέψεων στους πελάτες.