Project Description
Success Story DIS | Bespoke SGA Services (ION, ΝΙΚΑΣ, Αμβροσία, Ελ. Χυμοί)
state-of-the-art πλατφόρμα mobile εφαρμογώνΗ DIS εφαρμόζει τη λύση b-anywhere για την Bespoke SGA Services
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι (σ)το DNA μας
Η νέα εταιρεία έχει μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατ. ευρώ και μοναδικός της μέτοχος είναι η Bespoke SGA Holdings.
Οι δραστηριότητές της περιλαμβάνουν την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης προς συνδεδεμένες/συνεργαζόμενες ή τρίτες εταιρείες, την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών προς συνεργαζόμενες ή τρίτες εταιρείες και την άσκηση κάθε εμπορικής δραστηριότητας είτε για λογαριασμό της είτε για λογαριασμό τρίτων.
Η έδρα της εταιρείας είναι στο Μαρκόπουλο Αττικής, συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις της ΙΟΝ.
Προκλήσεις
Η Bespoke SGA Services χρειαζόταν μια λύση για την αποτελεσματική διαχείριση του διευρυνόμενου χαρτοφυλακίου εταιρειών της.
- Γνωστές εταιρίες: Διαχείριση εμπορικών σημάτων όπως η ION, ο ΝΙΚΑΣ, η Ambrosia και οι Ελληνικοί Χυμοί.
- Ενοποιημένο δίκτυο πωλήσεων: Ενοποίηση όλων των εταιριών για την διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας.
- Απρόσκοπτη ενσωμάτωση του ERP: Βελτίωση της παρακολούθησης και της λήψης αποφάσεων σε όλη την αλυσίδα πωλήσεων και εφοδιασμού.
- Λειτουργική αποτελεσματικότητα: Βασικός στόχος ήταν ο εξορθολογισμός των πολύπλοκων διαδικασιών και η ενίσχυση της απόδοσης.
.
Πλεονεκτήματα
Η εφαρμογή του b-anywhere παρείχε σημαντικές βελτιώσεις για την Bespoke SGA Services, όπως:
- Βελτιωμένη Ενοποίηση Δικτύου Πωλήσεων: Ενοποίηση των διαδικασιών μεταξύ των brands και απρόσκοπτη ενσωμάτωση με το ERP.
- Αυξημένη Παραγωγικότητα: Η οργάνωση εργασιών και τα εργαλεία επικοινωνίας επέτρεψαν ταχύτερες και πιο αποδοτικές ροές εργασιών.
- Διαφάνεια σε Πραγματικό Χρόνο & Βελτιωμένη Λήψη Αποφάσεων: Η πρόσβαση σε ενημερωμένα δεδομένα βελτίωσε την παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες και των τάσεων της αγοράς.
- Κλιμακωσιμότητα & Εξασφάλιση Μελλοντικής Χρήσης: Ο αρθρωτός σχεδιασμός της πλατφόρμας διασφάλισε την ετοιμότητα για μελλοντική ανάπτυξη και επιχειρηματικές εφαρμογές.
- Καλύτερη Ικανοποίηση Πελατών: Οι ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και οι αποτελεσματικές διαδικασίες πωλήσεων βελτίωσαν την εμπειρία των πελατών.
.
Λύση
- Ενσωμάτωση ERP σε πραγματικό χρόνο: Διασφάλισε ότι οι ομάδες πωλήσεων είχαν πρόσβαση σε ενημερωμένες πληροφορίες.
- Εργαλεία διαχείρισης εργασιών: Βοήθησαν στην οργάνωση τόσο των επι του πεδίου όσο και των εξωτερικών δραστηριοτήτων πωλήσεων, βελτιώνοντας τη ροή εργασιών.
- Αυτοματοποιημένα χαρακτηριστικά αναφοράς: Απλοποίησαν τη διαδικασία δημιουργίας αναφορών απόδοσης πωλήσεων, ενισχύοντας την ακρίβεια και την ταχύτητα.
- Ενισχυμένη επικοινωνία: Μεταξύ των ομάδων πωλήσεων και του back-office, επιτρέποντας την ανταλλαγή δεδομένων και την ενημέρωση των πελατών σε πραγματικό χρόνο.
- Συμβατότητα με κινητά: Σε Android, iOS και Windows, εξασφαλίζοντας ευελιξία και αξιοποίηση του υπάρχοντος υλικού.
- Εργαλεία γεωεντοπισμού και βελτιστοποίησης διαδρομών: Βελτίωσαν την αποδοτικότητα των ομάδων εξωτερικών εργασιών, μειώνοντας τον χρόνο στο δρόμο και ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα των επισκέψεων στους πελάτες.
Διαμορφώνοντας το Μέλλον των Επιχειρήσεων με το AI-Ενισχυμένο Microsoft Dynamics 365
Στις 27 Νοεμβρίου 2024, η DIS και [...]
Δελτίο Τύπου της DIS για νομικές ενέργειες κατά των Real Consulting και Praktiker Hellas λόγω παραβίασης πνευματικών της δικαιωμάτων
Το Πρωτοδικείο Αθηνών πιθανολογεί π [...]
Η DIS υποστηρίζει τον Πράσινο και Ψηφιακό Μετασχηματισμό της Ελληνικής Βιομηχανίας
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακ [...]
Η DIS κερδίζει 17 βραβεία στα Cloud Computing Awards 2024
Η DIS κορυφαίος πάροχος επιχειρημα [...]
Ο όμιλος ELTON μετασχηματίζεται ψηφιακά με το Microsoft Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management με την DIS.
Ο Όμιλος ELTON, ηγέτης στην παροχή [...]
Η DIS υλοποιεί την ελληνικοποίηση της λύσης Microsoft Dynamics 365 F&O για τη Rolex Hellas και συνεισφέρει στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της
Η DIS είναι στην ευχάριστη θέση να [...]