Η ΤEOFERT επιλέγει Microsoft Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management (F & SCM) και το Business Cloud της Microsoft. Επιπλέον αξιοποιεί τη δύναμη της λύσης SFA mobile cross platform “b-anywhere” της DIS.
Η DIS, κορυφαίος πάροχος λογισμικού για καινοτόμες επιχειρηματικές λύσεις στην Ελλάδα και η TEOFERT Α.Ε., μέλος του Ομίλου Επιχειρήσεων της Οικογένειας Θεοφανόπουλου, ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους. Η TEOFERT είναι εξέχουσα βιομηχανία στον διεθνή κλάδο πρώτων υλών και λιπασμάτων. Έχει έδρα την Αθήνα και με μια πρωτοποριακή παραγωγική μονάδα στη Στυλίδα στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας των ελληνικών γεωργικών προϊόντων και ταυτόχρονα στη μεγιστοποίηση των καλλιεργητικών αποδόσεων, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις στους Έλληνες αγρότες.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της ανάπτυξής, η TEOFERT έλαβε τη απόφαση να συνεργαστεί με τη DIS στον τομέα του επιχειρηματικού ψηφιακού μετασχηματισμού της και επέλεξε την λύση Microsoft Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management (F & SCM) και το Business Cloud της Microsoft. Επιπλέον επέλεξε να αξιοποιήσει τη δύναμη της λύσης SFA mobile cross platform “b-anywhere” της DIS για να εξασφαλίσει την άριστη λειτουργία των πωλήσεών της.
Η συνεργασία αυτή σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία της TEOFERT και η υλοποίηση της λύσης θα της προσφέρει ενισχυμένες δυνατότητες όπως:
- Ψηφιακό Μετασχηματισμό
- Βελτίωση των επιχειρηματικών διαδικασιών
- Έλεγχο και χειρισμό των χρηματοοικονομικών δραστηριοτήτων
- Βελτιστοποίηση της διαδικασίας παραγωγής
- Διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, ασφάλεια και διαφάνεια.
Επιπλέον με τη λύση SFA mobile cross platform “b-anywhere”, προσαρμοσμένη για το Microsoft Dynamics 365, θα δίνεται η δυνατότητα στις ομάδες πωλήσεων της TEOFERT να λειτουργούν απρόσκοπτα και αποτελεσματικά, τόσο στο γραφείο όσο και στο πεδίο. Το κινητό εργαλείο αυτοματοποίησης πωλήσεων (SFA) θα παρέχει πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο σε κρίσιμα δεδομένα, επιτρέποντας στην εταιρεία να λαμβάνει τεκμηριωμένες αποφάσεις, να εξορθολογεί τις διαδικασίες πωλήσεων και τελικά να παρέχει καλύτερη αξία στους πελάτες της.