Ο Όμιλος ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, είναι ο επίσημος, αποκλειστικός διανομέας της YAMAHA MOTOR Co. Ltd. στην Ελλάδα, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία., της PORSCHE AG και της SIXT στην Ελλάδα. Οι δραστηριότητές του περιλαμβάνουν επίσης το ΜΟΤΟΔΙΚΤΥΟ, με τρεις κάθετες μονάδες Yamaha και το ηλεκτρονικό κατάστημα Motodirect, προσφέροντας, έτσι, μία ολοκληρωμένη, 360° εμπειρία πώλησης και υπηρεσιών. Απασχολεί, στο σύνολό του, μία ομάδα με περισσότερους από 350 καταρτισμένους επαγγελματίες, ενώ οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν δυναμικά το 2022 στα 132 εκ. Ευρώ ενώ το εννεάμηνο του 2023 ανήλθαν ήδη στα 127 εκ.
Η επιτυχής εφαρμογή του Microsoft Business Cloud, με πυρήνα το Microsoft Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management, σηματοδοτεί μια κομβική εξέλιξη στις λειτουργίες της εταιρείας. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ο οποίος υποστηρίχθηκε από τη DIS, αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία πωλήσεων και εξυπηρέτησης στους πελάτες. Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε ότι δίνεται η δυνατότητα στο δίκτυο συνεργατών του (άνω των 200) να έχουν άμεση πρόσβαση μέσω του B2B portal, τοποθετώντας παραγγελίες, εγγυήσεις, αντικαταστάσεις αλλά και πρόσβαση στο διαθέσιμο stock.
Βασικά σημεία του ψηφιακού μετασχηματισμού:
- Ενιαία πλατφόρμα: Μετάβαση στο Microsoft Dynamics 365 και Annata 365, δημιουργώντας μια επεκτάσιμη, προσαρμόσιμη πλατφόρμα που ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες για βελτιωμένη παραγωγικότητα σε περισσότερους από 350 χρήστες.
- Αποδοτικότητα και προσαρμοστικότητα: Εξορθολογισμός των διαδικασιών σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένων του προγραμματισμού, των προμηθειών, των πωλήσεων, των αποθεμάτων, της εφοδιαστικής, των παραδόσεων, της εξυπηρέτησης πελατών και της διαχείρισης απαιτήσεων.
- Λήψη στρατηγικών αποφάσεων: Αξιοποίηση της Τεχνητής νοημοσύνης, των αναλύσεων σε πραγματικό χρόνο και του Power BI, επιτρέποντας την έγκαιρη λήψη στρατηγικών αποφάσεων και την καθολική προσβασιμότητα των δεδομένων.
- Βελτιωμένες αλληλεπιδράσεις: Βελτιωμένη επικοινωνία με εξωτερικούς συνεργάτες και πελάτες, που διευκολύνεται από ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας και βελτιστοποιημένους πόρους διαχείρισης.
- Λύσεις βασισμένες στο Cloud: Η υιοθέτηση του μοντέλου SaaS στο πλαίσιο του cloud της Microsoft εξασφαλίζει τη βέλτιστη διαθεσιμότητα, την ασφάλεια και την ταχεία ανάπτυξη νέων εφαρμογών.
Ο ρόλος της DIS:
Καθοδήγηση από έμπειρους συνεργάτες: Η τεχνογνωσία της DIS ήταν καθοριστικής σημασίας για την ομαλή μετάβαση στη νέα ψηφιακή πλατφόρμα, εξασφαλίζοντας την ολοκλήρωση του έργου μέσα σε ένα εντυπωσιακό χρονικό διάστημα 10 μηνών.
Προσαρμοσμένες λύσεις: Συμβολή στην ενίσχυση της Annata 365, μιας εξειδικευμένης λύσης για την αυτοκινητοβιομηχανία, βελτιώνοντας τη λειτουργική αποδοτικότητα και την εμπειρία των πελατών.
Επενδυτικά οφέλη:
- Μετάβαση σε περιβάλλον cloud, ενοποίηση των συστημάτων και εξορθολογισμός των λειτουργιών.
- Βελτιωμένη αλληλεπίδραση με τους συνεργάτες και παροχή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.
- Ταχεία προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς με εμπλουτισμένες επιχειρηματικές πληροφορίες και μέτρα ασφαλείας.
- Εισαγωγή εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης μέσω του Microsoft Dynamics 365 Copilot, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα στις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και τις λειτουργίες της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της DIS, κ. Παναγιώτης Κυριακόπουλος, δήλωσε:
“Είναι προνόμιο για την DIS να υποστηρίζει ένα Όμιλο του βεληνεκούς ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ στον ψηφιακό μετασχηματισμό του. Η συνεργασία αναδεικνύει την αφοσίωσή μας με σκοπό την προώθησης της καινοτομίας. Είμαστε υπερήφανοι που η τεχνογνωσία της ομάδας μας, προσφέρει τη δυνατότητα στον Όμιλο ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ να επιτύχει τους στρατηγικούς του στόχους .
Από την πλευρά του ο CIO του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ κ. Στάθης Ανάγνου μας είπε:
“Ο ψηφιακός μετασχηματισμός με την υποστήριξη της DIS όχι μόνο ανέβασε τις επιχειρησιακές μας δυνατότητες, αλλά επίσης μας τοποθετεί στην πρώτη γραμμή του τομέα της διανομής και των υπηρεσιών στον κλάδο των αυτοκινήτων. Η κίνηση αυτή διασφαλίζει την επίτευξη του φιλόδοξου στρατηγικού μας πλάνου, την προσαρμοστικότητα και τη δέσμευσή μας στην εξυπηρέτηση των πελατών”.