Συντάχθηκε απο τον/την Administrator
Δευτέρα, 30 Μάρτιος 2015 11:40

Το τοπίο που διαμορφώνεται στην αγορά του retail σήμερα προσφέρει πρωτοφανείς ευκαιρίες ταυτόχρονα με σημαντικές προκλήσεις. Το ασταθές οικονομικό περιβάλλον, οι αυξανόμενες επιλογές σε προϊόντα, οι νέοι τρόποι αγορών και η εύκολη πρόσβαση στη πληροφορία ισχυροποιούν τη δύναμη των πελατών και τους ωθούν να απαιτούν το κάτι παραπάνω στην εμπειρία της αγοράς.

Είναι επισης ξεκάθαρο ότι η διαδικασία της αγοράς έχει επεκταθεί πολύ πέρα από τους τοίχους του φυσικού καταστήματος και περιλαμβάνει πλέον την ιστοσελίδα της επιχείρησης, το τηλεφωνικό κέντρο και τα κοινωνικά δίκτυα, όλα συνδεδεμένα άψογα σε μία ολοκληρωμένη εμπειρία. Με άλλα λόγια, το omni-channel retail είναι η λιανική του σήμερα.

Η ανάλυση των δεδομένων της αγοράς τονίζει αυτή τη πολύπλευρη συμπεριφορά του πελάτη: Όλο και περισσότεροι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές online, τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Επίσης ένας αυξανόμενος αριθμός αναζητεί μέσα από το facebook πληροφορίες για το κατάστημα που τους ενδιαφέρει, πριν προβεί σε κάποια αγορά. Από την άλλη πλευρά, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να επεκτείνουν και να επαναπροσδιορίσουν τις φυσικές τοποθεσίες των καταστημάτων τους, ώστε να επιτύχουν μία πιο άμεση και προσωποποιημένη εικόνα στο καταναλωτή. 

Από αυτή τη πληθώρα τρόπων προσέγγισης του πελάτη προκύπτει και μία από τις πιο σημαντικές προκλήσεις: Ο καταναλωτής προσδοκά από κάθε σημείο επαφής με την επιχείρηση να είναι συνεπές, ξεκάθαρο και συνδεδεμένο με τα υπόλοιπα σημεία. Ζητάει με άλλα λόγια μία ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.

Η εμπειρία που επιθυμεί ο σύγχρονος καταναλωτής μπορεί να συνοψιστεί ως εξής:

Προσωπική: "Ο πωλητής ξέρει ποιος είμαι και ασχολείται με μένα ως άτομο. Το προσφερόμενο προϊόν είναι ακριβώς αυτό που ψάχνω, και λαμβάνω ατομική εξυπηρέτηση και ειδικές εξατομικευμένες προσφορές. Θα με βοηθήσει να αξιοποιήσω στο έπακρο το χρόνο και τον προϋπολογισμό μου."

Απρόσκοπτη: "Μπορώ να συνδεθώ με το κατάστημα όπου και όποτε θέλω, σε όποια συσκευή προτιμώ. Είτε στο φυσικό χώρο του καταστήματος, είτε on-line, να έχω την ίδια εμπειρία από κάποιον που με ξέρει. Η έκπτωση από το αγαπημένο μου site κοινωνικής δικτύωσης με συνοδεύει στη κινητή μου συσκευή, και μπορώ εύκολα να την εξαργυρώσω αργότερα."

Διαφοροποιημένη: "Το κατάστημα καθιστά εύκολο για μένα να πάρω αυτό που θέλω σε καλή τιμή. Οι υπάλληλοι είναι εξυπηρετικοί και αποτελεσματικοί. Κάνουν συνεπώς καλύτερη δουλειά από τα άλλα καταστήματα όπου ψωνίζω. Έχω την καλύτερη συνολική εμπειρία εδώ."

Ο δυναμικός retailer

Το να ευδοκιμήσει κανείς σε αυτή τη νέα πραγματικότητα σημαίνει ότι πρέπει να είναι πιο διασυνδεδεμένος, πιο ισχυρός και πιο διορατικός από ποτέ:

  • Διασυνδεδεμένος, ώστε να παρακολουθεί, να μαθαίνει και να ανταποκρίνεται σε όλα τα κανάλια με συνέπεια. Να προσφέρει στους πελάτες ότι θέλουν, όπως το θέλουν, όταν το θέλουν και απ' όπου θέλουν να το αγοράσουν.
  • Ευέλικτος και σε εγρήγορση, ώστε έχοντας πρόσβαση σε κρίσιμη πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο, να δρα με διορατικότητα, να προβλέπει τις τάσεις της αγοράς, να βελτιστοποιεί την απόδοσή του και να εκμεταλλεύεται τις ευκαιρίες.
  • Πάντα σχετικός και προσωποποιημένος: Αυξάνει τη παραγωγικότητα και τη ποιότητα του service εκμεταλλευόμενος το πιο πολύτιμο πόρο του, το ανθρώπινο δυναμικό.

Από το όραμα στην υλοποίηση

Η Microsoft έχει μία πλούσια ιστορία στη παροχή πλατφορμών retail σε ολόκληρο το κόσμο. Τα τελευταία χρόνια όμως, η εστίαση και η εξειδίκευσή της στο κλάδο του retail software έχει ωριμάσει εντυπωσιακά, με το χτίσιμο ισχυρών καταναλωτικών brands, σημαντικές επενδύσεις στην ανάπτυξη σχετικών εφαρμογών και τη δημιουργία δικών της καταστημάτων retail ανά το κόσμο (Microsoft Stores).

Με επενδύσεις R&D της τάξεως των $10δισ. ετησίως, προσφέρει σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες για το retail, που διατρέχουν ολόκληρο το protfo των εφαρμογών της:

  • Εφαρμογές: Microsoft Dynamics (POS, Merchandising, Διαχείριση Multi Channel / καταστημάτων, Παραγγελίες και Supply chain management, οικονομική διαχείριση, CRM), Microsoft Sharepoint, Microsoft Office, Microsoft SQL Server, Microsoft Tag.
  • Συσκευές: Windows mobile, Surface, Kinect, Windows computers και tablets.
  • Διανομή: Windows Intune, Microsoft Configuration Server.

Είναι προφανές ότι για κάθε δραστηριότητα του retail, η Microsoft έχει και μία λύση. Και πουθενά δεν είναι αυτό πιο προφανές, όσο στα προϊόντα Microsoft Dynamics όπου εκτός από τις ισχυρές λειτουργίες CRM, παρέχει και τοMicrosoft Dynamics for Retail.

Σε αντίθεση με τις ανταγωνιστικές λύσεις retail της αγοράς - οι οποίες έχουν σχεδιαστεί γύρω από τα προβλήματα του παρελθόντος - το Microsoft Dynamics AX for Retail είναι ένα μοντέρνο, ενοποιημένο προϊόν το οποίο επικεντρώνεται στα προβλήματα του παρόντος και προσφέρει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για το μέλλον της επιχείρησής σας.

Το Microsoft Dynamics for Retail σας δίνει τη δυνατότητα να:

Συνδεθείτε με τους πελάτες σας: Οι δυνατότητες Omni channel παρέχονται out of the box συμπεριλαμβάνοντας πλήρως ολοκληρωμένα και on line σταθερά και κινητά σημεία πώλησης (POS). Τώρα οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν, να συλλέξουν, να επιστρέψουν και να ανταλλάξουν προϊόντα σε οποιοδήποτε σημείο εντός ή εκτός καταστήματος, με τους δικούς τους όρους και για τη δική τους ευκολία. Ταυτόχρονα η υποστήριξη κοινωνικών δικτύων σημαίνει ότι μπορείτε να δώσετε προσφορές, εκπτώσεις και κουπόνια που να στοχεύουν τις mobile συσκευές των πελατών σας και αυτοί να τα εξαργυρώνουν σε οποιοδήποτε σημείο πώλησης του omni channel.

Δώσετε δύναμη στους εργαζόμενόυς σας: Παρέχεται πλούσια πληροφόρηση για τα προϊόντα και προσαρμοσμένο περιεχόμενο στα POS, δίνοντας στους πωλητές σας τη πληροφορία που χρειάζονται για να βελτιστοποήσουν την επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο με τον πελάτη. Η πληροφορία αυτή είναι διαθέσιμη μέσα από Role Centers και πίνακες ελέγχου (dashboards) και είναι προσαρμοσμένη και στοχευμένη σε κάθε χρήστη και σενάριο πώλησης ξεχωριστά.

Αποκτήσετε επίγνωση και διορατικότητα: Η ενιαία omni-channel διαχείριση μειώνει τη πολυπλοκότητα και παρέχει τη συνολική εικόνα που χρειάζονται οι retailers για να ενεργούν προκαταβολικά και να προσαρμόζονται στις νέες τάσεις της αγοράς. Ταυτόχρονα, οι ολοκληρωμένες λειτουργίες Merchandizing δίνουν τον έλεγχο στα χέρια του retailer και οι ανεξάντλητες δυνατότητες κατηγοριοποίησης και ιεράρχησης κάνουν δυνατό τον ορισμό assortments και κανόνων replenishment που προσαρμόζονται στη ζήτηση των πελατών.

Το Microsoft Dynamics for Retail, ενοποιεί τη διαχείριση POS και Omni-channel, εργασιών καταστήματος, merchandising, εφοδιαστικής αλυσίδας και πολλών άλλων λειτουργιών σε μία λύση end-to-end

Η ευέλικτη αρχιτεκτονική του καθιστά δυνατή την ολοκλήρωση των παλιών stand-alone συστημάτων σε μία ενιαία λύση που οδηγεί στην ανάπτυξη και καλλιεργεί τις ύψιστης σημασίας σχέσεις σας με τους πελάτες.

 

 Αναλυτικά χαρακτηριστικά:

Κεντρική διαχείριση καταστήματος:

  • Κεντρική διαχείριση POS τερματικών, λειτουργικών προφίλ, διάταξη οθονών και δικαιώματα χρηστών. 
  • Κοινά business rules ανάμεσα σε κατάστημα και ERPΙσχυρό data replication σε όλο τον οργανισμό με έγκαιρη ενημέρωση των αποθεμάτων, των πωλήσεων, των πληρωμών, των καρτών και των πόντων. 
  • Ισχυρό data replication σε όλο τον οργανισμό με έγκαιρη ενημέρωση των αποθεμάτων, των πωλήσεων, των πληρωμών, των καρτών και των πόντων

 

Ευέλικτο POS:

  • Role-tailored σχεδίαση
  • Off-line λειτουργία
  • Βελτιστοποίηση του User interface για βελτιωμένη παραγωγικότητα και εξυπηρέτηση πελάτη
  • Ισχυρές POS λειτουργίες διαχείρισης vouchers, επιστροφών, παραλαβών, απογραφών,

 

Ισχυρό merchandising:

  • Αύξηση της κερδοφορίας μέσα από ευέλικτη πολιτική τιμών, εκπτώσεων, mix & match και 1+1 σεναρίων
  • Βελτιστοποίηση αγορών και ανατροφοδότησης
  • Ευέλικτο reporting που βοηθά σε λειτουργίες assortment planning, product mix, τιμή σε συγκεκριμένη θέση, τιμή συγκεκριμένου πελάτη
  • Ενσωματωμένη διαχείριση χρώματος - μεγέθους - στυλ.
  • Διαδικασίες τροφοδοσίας όπως cross-docking για διακινήσεις μεταξύ καταστημάτων

 

Πολύ-καναλική δυνατότητα:

  • Κατάλογοι και προσφορές σε πολλά κανάλια
  • Ενδυνάμωση της εμπειρίας του πελάτη με δυνατότητες πληρωμών ανάμεσα σε πολλά κανάλια, mix & match πληρωμών, αγοράς on-line και φυσικής επιστροφής σε κατάστημα
  • Μείωση του TCO με την υποστήριξη ολοκλήρωσης συστήματα που υλοποιούν κρίσιμες σύγχρονες πρακτικές πληρωμής 

 

Συνολική διαθεσιμότητα και κλιμάκωση:

  • Γρήγορη προσαρμογή σε μεταβολές της επιχείρησης
  • Κλιμάκωση της λύσης καθώς μεγαλώνει η επιχείρηση
  • Ευκολία διαχείρισης σε διαφορετικά γεωγραφικά σημεία

 

Συμβατότητα πληρωμών και υποστήριξη hardware:

  • Υποστήριξη OPOS standards
  • Συμμόρφωση με PCI standards για ασφάλεια δεδομένων

  

Προστασία επένδυσης:

  • Ολοκληρωμένη και ενιαία υποστήριξη Με το Microsoft Dynamics AX
  • Ολοκλήρωση με άλλες τεχνολογίες Microsoft, όπως project server, Workflow foundation και Unified communications
  • Μεγιστοποίηση της ασφάλειας, αξιοπιστίας και κλιμάκωσης μέσω της ολοκλήρωσης με τον SQL server

 

Πρόσθετες πληροφορίες: 

Δείτε το Fact-Sheet

Δείτε το whitepaper

Μελέτη Forester: Cost savings and Business Benefits enabled by Windows devices

Benchmark: Day in the Life Benchmark for Retail and Distribution

Δείτε το site της Microsoft

Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 08 Απρίλιος 2015 18:02 )